valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

torstai 30. toukokuuta 2013

Voihan maksimekko!!

Viime kesänä aloitin todenteolla maksimekon etsimisen. Enkä ole löytänyt. Aika vaikea projekti tuntuu olevan, varsinkin, kun en oikein itsekään tiedä mitä haluan. Tiedän mitä en halua ja niitä juuri on kaupat pullollaan!! Ihan kivoja mekkoja olen löytänyt, mutta aina niissä on jokin vialla. Useimmiten liian lyhyitä eli ei nilkkamittaisia minulle tai avonaisia. Tästä on tullut jo lähes pakkomielle...
En halua mustaa, en halua graafisia kuvioita enkä halua hirveästi värejä tai isoja kuvioita. Haluan utuisen, söpöisen ja liehuvan. Kaula-aukossa pitäisi olla jokin juju, koska minulla on suhteellisen isot rinnat, enkä halua niitä missään tapauksessa ainakaan korostaa. Juuri tästä syystä selkä ei voi myöskään olla avoin, koska liivit on saatava piiloon. Mekko saisi kuitenkin vyötäröstä olla istuva, ei mikään äitiysmekko! Ja siltä mekot usein näyttävät, koska joudun yläosan takia ottamaan ainakin numeroa isomman koon. Onko ainoa vaihtoehto siis teettää...
Löysin eilen illalla kesän ensimmäisen neliapilan, kun hain Elmerille iltapalaa (lue; voikukanlehtiä). Toisikohan se onnea mekon etsintään ;)

Nähdään rakkaat, Jenny

2 kommenttia:

  1. Mulla on vähän sama ongelma! Kivoja löytyy, mutta ei "just sitä". Tai sitten jos löytyis joku, minkä vois ostaa, niin sen hinta huitelee jossain pilvissä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta!! Yhden minäkin löysin, melko täydellisen, mutta tiesin jo hintalappua etsiessäni, että huonosti siinä käy... Ja niin kävi. Ja olen pari muutakin löytänyt, mutten halua liian juhlavaa kangasta, kun niitä sifonkisia ym on kyllä. Mutta en haluakaan juhlamekkoa vaan sellaisen, jota voi pitää missä vain! Vaikka rannalla! Ja sitten kylästellä korujen ja hienompien kenkien kanssa.

      Poista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!