valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

perjantai 10. toukokuuta 2013

Puutarhaperjantai

Mitään ei ole siis puutarhassa tänään tehty, kävin vain kuvailemassa maasta puskevia alkuja. Minun niskaani iski eilen kaksi lihaslukkoa yhtäaikaisesti, joten olen eilen ja tänään ollut notkea kuin rautakanki ja eilen kipukin oli melko kovaa. Pojasta sain tälle vapaapäivälle seuraa, kun hän kuumeili pari päivää melkein 40 asteen kuumeessa. Kurjaa sinänsä, mutta me olemme viettäneet laatuaikaa syöden ja leffoja katsellen.
Tänään söimme lounaaksi Parmesaanikakkua, rapeaa pekonia ja salaattia. Kakun ohjeen löydät Kinuskikissan sivuilta. Minä en ihan hirveästi lämmennyt kakulle, mutta poika tykkäsi kovin! Ensi kerralla laitan kakkuun hiukan terää ja ehkäpä vaikka Punaleimaa myös. Pieni tulisuuskaan ei ole koskaan pahasta :) Suloisen/poikkeuksellisen kakusta tekee se, että se paistetaan kuivakakkuvuoassa.
Kerrottu tulppaani
 
Palloesikko
 
Tarhakylmänkukka
 
Sarah Bernhard pioni
 
Raparperi
 
Viime vuotinen äitienpäivälahjani, puistosyreeni
 
 
Minun piti huomenna mennä (liian) pitkästä aikaa matkakisoihin huoltamaan S:aa ja E:aa. Kahdet edelliset kisat olen ollut reissussa. Katsotaan kuinka minun käy tämän niskani kanssa! Nyt tuntuu siltä, etten voi lähteä, mutta olen optimistinen... Haaveilen pääsystä edes turistiksi, jos en mitään voi tehdä, tosin itseni tuntien en tiedä onko se kuitenkaan mahdollista, se etten muka tee mitään :)
 
Nähdään rakkaat, Jenny
 
P.S En ole unohtanut Red Velvetin ohjetta! Saatte sen ensi postauksessa...
P.P.S Hurjasti tervetuloa uusille lukijoille!! Ihanaa, että löysitte tänne!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!