valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 19. marraskuuta 2013

Heppatytön korut

Tänään on ollut ihan kamalan harmaa päivä! Minua ei yleensä tämä marraskuun harmaus ja pimeys masenna, mutta tänään päivä ei ole valjennut ollenkaan. Aika ankeata.
Kynttilöillähän minä yleensä piristän itseäni, mutta tänään tarvitsin järeämmät aseet :) Ostin parit heppakorut, jotka kerrankin ovat mielestäni hyvin sopivia näin aikuiselle hevostytölle. Ei siis rimpsuja, hörsöjä tai mitään vaaleanpunaista. Sormukseen rakastuin heti, mutta rannekorua mietin hetken, koska se on niin "kultainen". Keltakulta ei yleensä ole mun juttu, mutta jotenkin nämä molemmat ovat aika hienostuneita. Jotain tämän tyyppisiä koruja olen aiemminkin etsinyt, mutta en ole löytänyt. Tänä syksynä niitä sitten on, molemmat hankin nimittäin eri kaupoista.
Rannekoru H&M, sormus Accessorize

Nähdään rakkaat, Jenny

P.S Oikein lämpimästi toivotan tervetulleeksi uudet lukijat!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!