valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kääretorttua ja kesäteatteria

Kävin äidin kanssa Valkeakosken kesäteatterissa katsomassa Topi Sorsakosken elämästä kertovan musikaalin "On kesäyö". Ihania vanhoja Topin biisejä, joita kuunnellen olen kasvanut ja aina välillä niitä vieläkin kuuntelen. Aleksi Seppänen (Tanssii tähtien kanssa) tanssi upeasti, mutta muuten tanssikohtaukset olivat mielestäni yllättäen tosi kökköjä... Myöskään Eino Grönin funktio näytelmässä ei ihan avautunut minulle. Toki hän muutaman laulunkin lauloi, mutta muuten idea jäi jotenkin vajaaksi. Naisesiintyjillä oli upeat äänet ja hyvin oli Topia esittänyt Ilkka Koivula opetellut kaikki Topin maneerit! Kuvat sieltä ovat hiukan rajoittuneita, kesäteatterissa kun ei saa valokuvata.
Ensi viikolla mennään sitten Nokia kesäteatteriin katsomaan Niskavuoren Naisia. Sille olen ladannut paljon odotuksia, olen kuullut esityksestä pelkkää hyvää. Kesto tosin on 3 tuntia...
Sain tänään Vakkalan väen kylään ja tein nopean ja helpon ja hurjan maistuvan mansikkakääretortun. Ja mikä parasta; tämän kesän ensimmäinen oman maan mansikoista! Väliin kermavaahtoa ja rullalle, NAM! Olipa ihanaa päivittää kuulumiset ruusuteetä siemaillen!
Huomenna lähdemme matkanaisten kanssa taas perinteisesti lavatansseihin Särkkään. Kukkamekot tietysti päälle. Tanssimaan pääsystä ei (taaskaan) ole varmuutta, mutta onneksi se ei olekaan pääasia!

Ensi postauksessa pääsette juhlimaan isäni tupareita :)

Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!