valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 25. kesäkuuta 2013

Puhetta sisustuksesta...

...ja aika paljon sen vierestäkin!!
Selailin taannoin omaa blogiani ja vaikka muutoksia tietenkin tapahtuu ajan saatossa, niin huomasin itse nyt vasta, että minun sisustusblogistani on viimeisen vuoden aikana tullut leivontablogi :) Siinä ei kai mitään pahaa ole, molemmat aiheet ovat kuitenkin lähellä sydäntä! Luulen myös, että kun olen sitä talon myyntiä suunnitellut, niin ei ole innostusta täällä enää uutta luodakaan. Vaikka ideoita pää pursuaakin!
Lisäksi olen huomannut melkoisia muutoksia sisustusmaussani! Aina se on ollut sekoitus muutamaa eri tyyliä, mutta nyt olen huomannut katselevani jopa hyvinkin moderneja juttuja! Suurin romanttisuus alkaa siis taittua. Muutamat ehkäpä jopa yltiöromanttiset jutut tulen aina kuljettamaan mukanani kuten muutaman "romunkin", ihanan ruosteisen industrialjutun! Olen aina ollut vähän oman tien kulkija ja yhdistellyt eri tyylejä melko ronskistikin. Siitä kai sitten koostuukin juuri minun tyylini. Vanhojen juttujen keräämistä tuskin koskaan lopetan, koska olen sitä tehnyt koko ikäni, mutta siihen vierelle tulee vaihtuvia elementtejä. Välillä näköjään ruostetta, välillä romantiikkaa :)
Kuvassa uusin projektini. Lahja Ystävältä; mintunvihreät Singerin jalat!! Aivan mahtavat! Pöydän niistä askartelen heti, kun kivuiltani kykenen. Olin eilen Laukossa ja 3 kuinen varsa pääsi yllättämään ja potkaisi hirmuisen kipakasti minua. Iltapäivän makoilin sitten TAYSissa tutkittavana. Kaikki on onneksi ehjää, mutta turkasen kipeää tekee! Muutama hyvin rumasana tuli siinä maassa maatessani kyllä suusta päästettyä :)
Toinen ilon aiheeni tänä tuskaisena aikana (hahhah) on ekat, omat pionin kukat ja suuret pulleat nuput! Viime kesänä istutettu Sarah alkoi juhannuksen aikana viimein avata tiukassa olleita nuppujaan. Pioni on kyllä ihan hurjan kaunis kukka!!!
Juhannus meni ihanasti keskisessä Suomessa murujen kanssa, vaikka melkoista menoa välillä olikin kolmen lapsen ja neljän koiran kanssa. Ilmat suosivat meitä ja pelattiin porukalla jalkapalloa ja käytiin uimassa. Saunottiin tietysti ja syötiin ihan hirvittävän ihania ruokia. Nyt tekisi kovasti mieli juoksemaan, mutta minäpä en saa sen potkun takia pariin viikkoon lähteä juoksentelemaan... :(


Huomasitte varmaan tuolla oikeassa yläkulmassa tuon uuden punaisen "kuvan"; etsi resepti. Minua pyydettiin liittymään tuollaiseen resepti"pankkiin". Nyt blogini on siellä muiden seurana. Itsellekin on siitä kovasti hyötyä, löydän ihania reseptejä JA blogeja, joihin en välttämättä muuten olisi ehkä koskaan törmännyt!

Särkylääkkeen aika, nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!