valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

keskiviikko 21. elokuuta 2013

Hämeenpuistosta ja sateenvarjoista

Ihanainen antiikki-sisustustapahtuma oli taas pullollaan upeita, vanhoja ja uusiakin aarteita. Olimme S:n kanssa onneksi hyvissä ajoin puistossa ja ehdimme tehdä "pakolliset" 2 kierrosta juuri ennen sateen alkua. Eka kierros on nopea tsekkaus ja toinen on perusteellinen tutkimuskierros. Mitä kaikkea mukaan olisi lähtenytkään, jos olisi tuhansia euroja ylimääräistä! Minä ostin kuitenkin tällä kertaa kekseille peltisen rasian ja kauan himoitsemani ruskean lampaantaljan. Iso, ihana ja pitkäkarvainen. Eräs pieni mustamakkara omi sen päikkäripaikaksi heti :)
 Ja kun maalta kaupunkiin asti lähdimme, käytiin tietysti myös syömässä hyvin ja tutustumassa Anna-Stiinan liikkeeseen, joka avasi ovensa nyt Pinsiön Antiikki-kahvilan lisäksi Tampereen keskustassa. Sieltäkin nappasin muutaman kuvan. Etenkin ihastuin myyntipöytään, joka ei kuulemma kuitenkaan ole myytävänä!
 
I.H.A.N.A
Ihana lampaantalja muistuttaa aika paljon karhua :) Mikki ei meinannut antaa sitä ollenkaan pois!
 
 
Minä olen sateenvarjo- ja kumisaapaskeräilijä, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin! Mä en kertakaikkiaan pysty vastustamaan niitä! Nyt olen hiukan saanut hamstrailua kuriin, vielä viime kesänä minulla oli 6 sateenvarjoa ja 8 kumisaappaat. Nyt on enää 3 kumpparit ja 2 varjoa. Tuon mustan kanssa liikkuessani joku aina kysyy mistä sen olen hankkinut :) Sateenvarjot ovat Lisbeth Dahlin ja kumpparit Hunterin (maailman parhaat jalassa!!).
Sipuli
 
Kaivelin alkavan syksyn innoittamana kutimet kaapista ja tein itselleni kaulurin. Tänään on kuitenkin ollut aika lämmin päivä, joten käyttöönottoa joudun siirtämään hiukan myöhemmäksi.
Aamulla sain hiukan huolestuttavan viestin ystäväni mieheltä. Heidän pikkuinen poikansa päätti syntyä tänään 21.8, melkein puolitoista kuukautta etuajassa. Tietoja sairaalasta äidin ja vauvan voinnista onneksi satelee minulle tiuhaan! Ja minä menin heti lastenvaateliikkeeseen ostamaan pikkuruisen potkupuvun uudelle tulokkaalle. Toivon pääseväni huomenna kurkistamaan poikaa ja halaamaan tuoretta, nyt kolminkertaista äitiä!
 
Nähdään rakkaat, Jenny




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!