valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Rentoilua

Ihanaa, että tälle viikonlopulle ei ole mitään menoa. Minulla. Pojat kyllä ovat harrastuksissaan, mies lentopalloturnauksessa ja poika jääkiekossa. Minä olen siis sisustellut, tuunaillut (vanhasta rautahenkarista talouspaperirullatelineen) ja nautiskellut hiljaisuudesta. Olenhan minä ehtinyt hiukan shoppaillakin.
Ja heppailua on tiedossa enemmänkin tänä viikonloppuna. S on kisahevosensa kanssa valmennuksessa koko viikonlopun ja minä hoidan tallin muut asukit. Kovin ovat vähiin käyneet! Enää 4 heppaa asuu siellä, hetki sitten oli vielä 8 ruttuturpaa:) Aamulla kaikilla oli kovasti kevättä rinnassa. Kentän laidalla katseltiin Ärrän ilakointia ja piehtarointia ja naurettiin. Ja koska Regumate on alkanut purra pikku poni on kivuton ja varmasti senkin takia esitteli meille melkoisia joulujuhlaliikkeitä!
Ihan vain muutaman valkosuklaa-mustikkamuffinssin olen syönyt;) ja pakkohan minun oli melkein itseni mittainen kynttilä/kukka jalka/teline ostaa. Mikä tuon nimi on, sitä en tiedä, mutta pallon täyttö mahdollisuudet ovat rajattomat. Ja metallia kun on, aion käyttää sitä tunnelmaa tuomaan myös ulkona.
FEI-kisoihin pari viikkoa, huh!
Nähdään rakkaat, Jenny

1 kommentti:

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!