valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 5. lokakuuta 2013

Ostetaan lisää tunteja!

Minä tarvitsisin kipeästi lisää tunteja vuorokauteen! Ihan hurlumheitä ollut viimeiset 3 viikkoa. Kotona ehtii käydä nukkumassa ja pesemässä pyykkiä. Parin viikon blogitaukokin pääsi livahtamaan...
Seuraavana parina viikkona ei hellitäkään tämä kiire. Ensi viikolla on ristiäiset ja leipomis-ja kukkajuttuja lupasin niihin tehdä. En valita, se on ihan mun hommaa ja nautin siitä. Seuraavalla viikolla, joka on täällä syyslomaviikko, järjestämme SM-kisat ja ne vaativat melkoisen määrän työtä ja pusikoissa rämpimistä :) Enkä minä siitäkään voi valittaa, ihan kamalan kivaa hommaahan sekin on!
Kuvina saatte parin viime viikon "highlightsit" :)
Kutomishommia yön tunteina
 
Hassun pöllön tein sokerimassasta kummipojan ristiäiskakun päälle
 
Lemppariruusuja piristykseksi
 
Mikin järjestämän yllätys. 3 talouspaperirullaa...
 
Tunnelmavalojen virittelyä ja alekoruja
 
Tyttöjen teehetki ja pöydällä uinuva lapsi :)
 
Herkkuja nappisilmälle
 
Marjakanerva ostoksilla ja puolukanvarpu varkaissa. Jälkimmäisistä
tekaisen kransseja kunhan ehdin
 
Upeat "pitsiset" villasukat teki hurjan taitava anoppikokelaani. Minä rakastan villasukkia!
Kulkisin niissä aina
 
Roosanauhapäivän ruusut teeman väreissä
 
Lenkkeilijän uusi sadeasu. Me lenkkeilijät siirryttiin myös tavisheijastimista led-heijastimiin.
Mikillä loistaa hihnassa punainen luu ja mun käsivarressa vilkkuu vihreä valo.
Suosittelen!
 
Minä rakastan niitä Mailegin Nisse Joulukalentereita. Tähän uutuuteen sorruin
kuitenkin tänään. Mailegin suklainen kalenteri. Joo, kyllä! Lokakuussa...
 
 
Lisäksi olen: tehnyt ruokaa, käynyt ihan liian vähän juoksemassa, puhunut maratonpuheluita, käynyt kovin vähän facebookissa, siivonnut asuntonäyttöjä varten, kokkikouluillut, käynyt ripsihuollossa, ollut töissä, koittanut rentoutua hierojalla ja syönyt luvattoman paljon herkkuja. Ja polttanut kamalan määrän kynttilöitä :)
 
Iloa viikonloppuusi!
Nähdään rakkaat, Jenny


2 kommenttia:

  1. Heh, samanlainen talouspaperiyllätys odotti meitä eilen. Lisätunnit ei olisi pahitteeksi täälläkään.

    VastaaPoista
  2. Ou nou! Siitä olen hurjan iloinen, ettei tuo koira ole tuhonnut mitään tärkeää. Vaikken silti kovin innoissani ollut tuosta paperiylläristä :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!