valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 2. lokakuuta 2012

Ajatuksia...

Huomioita, ajatuksia ja tunnelmia
lokakuun
alussa
 
 
Puut loistavat keltaisena. Punaista ei juuri näy. Mielestäni viime syksynä puut olivat punaisempia. Voin olla väärässäkin...
 
 
Kynttilöitä ei voi koskaan olla liikaa. Laskin, että meidän olohuoneessa on 51 paikkaa kynttilöille.
Oho:)
 
 
En halua muistella koiramme Sasan lopetuspäivää, vaan sen sijaan syntymäpäivää, joka on 4.10. Se on myös maailman eläinpäivä. Ainakin yksi kynttilä syttyy siis parin päivän päästä Sasalle.
 
 
Huomaan usein ikävöiväni ja muistelevani mummia.
 
 
Kesän jälkeen haluaa olla kotona. Se on kai ihan luonnollista, kun kesällä menoja on niin paljon.
 
 
Sisustus muuttuu syksyisin ja keväisin eniten. Juuri nyt meidän vaaleanpunainen muuttuu vanhan roosan ja marjapuuron väreihin. Vaaleansininen vaihtuu valkoiseksi. Se tulee vaistomaisesti sen kummemmin miettimättä. Kiteyttää voisi, että meillä on talvikuukausina valkoista ja kesällä pastellin sävyjä.
 
 
Joskus tykkään siitä hassusta ponistani niin paljon, että koskee <3
 
 
Olen onnellinen tästä ympärilläni olevasta seesteisestä elämästä. Vuosi oli melkoista myllerrystä läheisilläni ja itselläni, nyt näyttää elämä asettuneen uomiinsa.
 
 
Lukisin pojalle kovin mielelläni satuja! Aika tulee useimmiten vastaan, tulemme harrastuksista niin myöhään. Näin syksyisin varsinkin lukisin lempisatuamme Marikki, katso lunta sataa!
 
 
Uskon siihen, että asioilla on tapana järjestyä ja kaikella on jokin tarkoitus.
 
 
 
Kuuntelen jo automatkoilla salaa Joululauluja. Sellaista englanninkielistä einiinjouluista CD.tä. Ei siis mitään Nissepolkkaa tai Joulupuuta vielä.
 
 
 
 
Aloitin tyttöhömppä-kirjan lukemisen eilen, enkä meinaa malttaa laskea sitä käsistäni. Joskus on ihana uppoutua maailmaan, missä osataan sanoa juuri oikeat sanat ja kaikki päättyy aina hyvin!
 
 
 
FEI-kisoihin on nyt 3 viikkoa. Pienoinen paniikkia hiukan lievempi tunne alkaa hiipiä vatsanpohjaan...
 
 
 
Olen niin innoissani minun ja pojan New Yorkin matkasta, että joudun rauhoittelemaan itseäni:)
 
 
 
Lähestyvä Joulu alkaa tuntua niin ihanalta! Nyt on jo lokakuu!
 
 
Rakkausperuna:)
 
 
Nähdään rakkaat, Jenny
 
 
 
 
 
 
 
 


4 kommenttia:

  1. Tulinpa hyvälle tuulelle postauksestasi, ja se pienellä kirjoitettukin...mulla vähän sama juttu ;D
    Ihanaa matkan odottelua sinulle j...a j...o...u...l...u...n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riitta! Mua vähän hirvitti painaa "julkaise", olin itse niin melankolisissa fiiliksissä ja ajattelin, että masennan kaikki muutkin:) Onneksi ilmeisesti en!

      Poista
  2. Mä oon jo kaivanu kertaalleen esille ja hypistellu joulukoristet :D
    Ihana muuten toi näniskani, onko oman kunnan tuotantoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, Jenni, oman kylän tuotantoa! Heppoja mulla onkin jo 7!

      Poista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!