valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 9. lokakuuta 2012

Kaksi lahjaa

Hihiii!! Salaiselta Jouluystävältäni tuli eilen ensimmäinen paketti! Tosin minä sain sen vasta tänä aamuna, kun eilinen heppakokous venyi niin pitkään, että kotiin päästyäni painelin melkein suoraan sänkyyn. Tänä aamuna sitä kuvatessani ja avatessani meinasin sitten myöhästyä töistä:) Mutta ei olisi paljon parempaan aikaan voinut saapua tämä arjen piristäjä - alkaa jo kisakuume hiukan nousta!
Paketti oli hiukan kärsinyt matkalla meille, mutta se ei haitannut, koska paperi ja naru lähtivät aika nopeasti roskiin:)

Paketissa oli saatekortti (ihana kortti, kaunis käsiala), tuikkuja (muovisessa "kuoressa" jei), suklaata (arvatkaas mitä minä söin aamiaiseksi:)) ja pellavainen pesukinnas (pääsee käyttöön tänään!). Vallan ihanaa!! Tämä on kyllä varsin kiva idea, tämä salainen ystävä!!

Toisenkin lahjan sain tänään. Hurjan ihana sekin! Siinä olemme minä (Jemmy:)) ja Nallunutturainen käsikkäin. Ja "me tykätään toisistamme, ku meillä on syrämet päitten päällä". Niin suloista!
Nähdään rakkaat, Jenny

2 kommenttia:

  1. Ihania ovat molemmat lahjat! Minäkin sain ekan paketin salaiselta jouluystävältä tänään ja olen aivan innoissani siitä! Kiva systeemi! Ihan kuin pieni joulu tänään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Tosi ihana idea ja ilahduttava ennen kaikkea! Kiitokset hänelle, kenen idea on ollutkin!

      Poista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!