valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 13. lokakuuta 2012

Keittiöhaaste

Sain jo jokin aika sitten Riitalta keittiöhaasteen. Melkein sen unohdin, kovin tyypillistä minulle:/ Eipä tiennyt Riitta millaisen nukkuvan leijonan herätti:) Keittiö ihan kokonaisuudessaan on minun todellinen murheenkryynini. Sen haluaisin räjäyttää taivaan tuuliin ja tehdä ihan kokonaan uuden! Järkevämmän, toimivamman, romanttisemman, ihanamman! Sen sijaan, että alkaisin nyt vaahtoamaan mikä kaikki siinä on vikana, laitan kuvia ja kuvina haaste olikin. En kylläkään isoja linjoja, vaan pieniä yksityiskohtia. Isot kokonaisuudet melkeinpä suututtavat, ainakin harmittavat meidän keittiössämme! Ja se, ettei minulla vieläkään ole sitä skafferia!!
Mausteita, tee-laatuja, korppuja
 
Meidän keittiön pöytä on vanha ovi. Nyt minulla on Rokokoo-tuolit, mutta ennen niitä minulla oli 6 erilaista valkoista tuolia pöydän ympärillä. Takana näkyvät ällömöllömäntyportaat! Minun ruokakomeroni paikalla!
 
Huh, selvisin hengissä:)
 
Nähdään rakkaat, Jenny


2 kommenttia:

  1. Ihana blogi, ihana koti. Liitynpä hetimiten lukijakuntaasi. Mukavia syyspäiviä sinne.

    Venla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Venla ja oikein lämpimästi tervetuloa meille:) Ihania, kuulakkaita syyspäiviä tosiaankin!! Ja samoja myös Sinulle!

      Poista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!