valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 6. lokakuuta 2012

Terapiaa

Minun vuoroni tehdä aamutalli. Pitkästä aikaa ihana, sateeton aamu!! Jopa aurinko näyttäytyy meille. Hommat tehtyäni jäin aidalle istuskelemaan. En tiedä montaakaan asiaa, joka rentouttaisi yhtä hyvin, kuin hevosten tyytyväinen, tasainen heinien rouskutus! Välillä joku päristää ja Ärrä käy tökkäämässä minua polveen turvallaan "rapsuta mua". Sillä hetkellä ei ole huolia eikä murheita.
Kotiin päästyäni nautiskelen myös äärimmäisen rentouttavia, pojan tekemiä suklaamuffinsseja:) Ihanaa, että pojalla on alkanut köksä!!
Minä ummistan silmäni auringon paljastamilta likaisilta ikkunoilta ja lähden päivän rientoihin:)

Nähdään rakkaat, Jenny

P.S Tervetuloa matalaan majaani uudet lukijat!!

4 kommenttia:

  1. Ihanan syksyistä ja värikästä!

    VastaaPoista
  2. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Itse harrastan myös ratsastusta ja kyllä se käy aivan terapiasta, kun saa hevosien kanssa touhuta. Minun mielestä saisi enemmänkin käyttää eläinterapioita esim. mielenterveyskuntoutujien ja kehitysvammaisten kanssa. Eläin ei valehtele ja osoittaa mielihyväänsä vilpittömästi :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!