valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Nimpparijuhlallisuuksia

Taas on se aika kesästä, että minä ja äiti vietetään nimipäivää ja isäni syntymäpäivää. Hän tosin juhlii sitä nyt Venetsiassa (mä olen kade!!). Me kokoonnuttiin Antin rantaan herkuttelemaan. Vaikka varsinainen kattaus päätettiin laittaa sisälle, muutamana viime päivänä on ollut hirmuisen kylmä, jopa melkein syksyinen ilma, tarkenimme silti hiukan ulkoillakin. Sulassa sovussa juoksentelivat koirat, kanat ja lapset :) Käväisin pikaisesti myös ihanassa Vaihmalan hovissa kurkkaamassa alehyllyt.
Vaihmalan hovi on siis melkein Antin naapurissa. Hotelli, ravintola ja sisustusmyymälä saman katon alla, upea vanha paikka. Ihan vieressä on myös golf-kenttä. Putiikissa myydään Creamin vaatteita, Riviera Maisonia, Lexintonia ym.
Mä ostin itselleni nimpparilahjaksi uudet housut. Farkkujen ja lekkareiden risteytyksen, näyttää farkuilta, mutta venyy ja paukkuu :) Totuttelua hiukan vaativat nuo revityt kohdat, mutta muuten tykkään näistä ihan hirveästi!

(Vaihteeksi mulla jalassa mun tämän kesän ihan ehdottomat lempparikengät!!)
 
 
Kesä hujahtaa hirmuista vauhtia!
Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!