valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

torstai 25. heinäkuuta 2013

Innostusta

Ensin minua potkaisi se 3 kuukauden ikäinen varsuli. 2 viikkoa liikuntakieltoa. Sitten, kun paraninkin nopeammin, innostuin liikaa ja sain plantaarifaskiitin kantapäähän. On muuten todella kivulias tulehdus! Tarkkaan en tiedä tuliko se liiasta rasituksesta yhtäkkiä, pelkällä asfaltilla juoksemisesta vai oliko juoksukenkien vaimennukset kuluneet olemattomiin. Summasummarum 2 viikkoa liikuntakieltoa. Tässä tapauksessa se oli hyvin helppoa, pelkästään kävely oli lähes mahdotonta!
Nyt vaiva on (TOIVOTTAVASTI) selätetty ja eilen kävin juoksukenkäostoksilla. Ja olen rakastunut :) Minä olen vuosia jo luottanut Asicsiin, enkä tehnyt nytkään poikkeusta. Mutta täytyy kyllä myöntää, että harkitsin syrjähyppyä tooosi pitkään. Nikelta on tullut Vomero 8 ja pakko sanoa, että oli kyllä todellinen kilpailija mun vakkarimerkille. IHAN hirmuisen pehmeä jalkaan! Asicsin vaimennusjärjestelmät ja minun jalkaani sopivuus sitten kuitenkin ratkaisivat. Nämä ovat ihan superit!!
Hintahan on ihan pyörryttävän kamala, mutta minä en ole koskaan suostunut tinkimään liikuntavälineiden laadusta. Enkä ainakaan kenkien! Ja pojalla myös luistimet menevät tähän kategoriaan. Luulen, että mikään ei ole kamalampaa kuin surkeilla välineillä harrastaminen! Tai vaarallisilla jopa.
Eilen heti ulkoilutin lenkkarit pitkällä kävelylenkillä ja tänään aion tehdä saman. Aloitan kantapään takia nyt rauhallisesti. Viikonloppuna sitten olen antanut itselleni luvan juoksulenkkiin. Ihanaa!
Reipasta loppuviikkoa Sinulle!

Jenny
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!