valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 10. toukokuuta 2011

Tavallinen tiistai

Kuvissa koiravaarimme Sasa, Sebbu, Sebu, Kebbu, Kebukka... Rakkaalle lapselle todellakin tulee uusia lempinimiä melkein joka päivä! Jos Luoja suo, Sasa täyttää ensi syksynä 14 vuotta. Hän on Bichon Havanaise, hänellä on vilja-allergia, herkkä vatsa, 4 hammasta ja sydänlääkitys. Maailman suloisin ja rakkain!!
Riitta oli laittanut minulle haasteen, jossa pitää kertoa 8 asiaa itsestä, joita ei vielä tiedetä. Liittyen kevääseen ja/tai kesään. Toivottavasti muistin oikein...:) Tässä minun:
1. Vaikka olenkin talvi-ihminen, saan keväästä ihan hirveästi energiaa! Ihan mihin vain. Uudistelen kotia , kasvihuonetta, jaksan siivota... Nautiskelen lintujen laulusta ja pienistä hiirenkorvista, ennen kaikkea heräävästä luonnosta.
2.Rakastan brunsseja, salaatilla käymistä ja kaipaan Helsingin kahvilakulttuuria, jota ei täällä meillä päin ole. Haaveilen ihanasta kahvilasta, josta saisi ihania salaatteja ja itse tehtyjä leivonnaisia. Ja shamppanjaa. Rakastan Gancia Astia!
3.Inhoan sammakoita. Ylikaiken. Autoillessa tähtään niihin ja olen iloinen, että taas on yksi vähemmän. Olen hiukan kauhea:)
4.Minulla on maailman kelvottomin muisti. Minulla ei ole muistia.
5.Inhoan Mikko Leppilampea. Ei liity kevääseen/kesään mitenkään, mutta inhoan, ihan kaikkina vuoden aikoina.
6. Aloitan 3 viikon päästä 2,5 kuukauden kesäloman. HUIPPUA!!! Hirveästi isoja suunnitelmia, katsotaan syksyllä toteutuiko mikään...
7. Seuraan kaikkien maiden kuninkaallisia hyvin tiiviisti. Nyt on ollut niin ihanaa, kun on häitä ja tapahtumia. Ja jatkoa vielä seuraa Monacosta ja Briteistä.
8. Rakastan kasvihuonettani ja siellä kasvien kasvattamista, mutta olen laiska kastelemaan. Onneksi mieheni hoitaa sen! Aloitan seuraavaksi kesäksi kasvatettavien kasvien listauksen jo heti Joulun väistyttyä.
Haasteen heitän eteenpäin myöhemmin...
Nähdään rakkaat, Jenny 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!