valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äitienpäivä

Kylläpä oli ihanan lämmin äitienpäivä ja tietysti maailman parhaassa seurassa vietetty! Aamun olimme miehen äidin luona kaikkien hänen sisarustensa ja heidän lastensa kanssa ja heitä onkin aikamoinen määrä;) Mies jäi vielä äidillensä, kun me pikku-J:n kanssa lähdimme siskolleni minun äitiäni juhlimaan. Söimme hyvin ja kävimme puistossa.
Kuvissa saamani äitienpäivä kortti ja -kimppu, jossa lempi kukkiani: pioneita, Ocean Song ruusuja, Ranunculuksia, Syreeniä ja Hortensiaa. Huikaisevan ihana!! Korttiin poika oli keksinyt hienon runon minusta. Siihen oli listattu kaikki minulle tärkeät asiat.  Mies sanoi aamulla, että lahjan saan vasta ensi viikolla, kun "se" saapuu... Kovin mystistä, eikä suostu minulle kertomaan, mikä se on!! Ja minä olen kuin kissa pistoksissa! Pieniä vihjeitä kerjäsin, mutta ei tippunut. Saan kuulemma tietää myöhemmin. Minun hermoilleni aivan liian raastavaa. Yritin miestä lahjoakin, mutta suu on pysynyt supussa.
Lämpimässä kevät illassa kävimme vielä kävelyllä.
Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!