valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

torstai 26. huhtikuuta 2012

Leila ja muita suosikkeja

Monta vuotta sitten rakastuin ruotsalasiin poliisisarjoihin. Olen nähnyt ne kaikki ja osan moneen kertaankin. Sitten tuli Tanskalainen maajussi ja tanskalainen Sokerileipurin herkut. Harmikseni näistä uusia jaksoja tai ainakaan minulle uusia ei ole kai tiedossa.
Tätä naapurimaidemme vajetta tuli paikkaamaan, onneksi, uudet rakkauteni Leila Lindholm (kuvat Leilan kirjasta), Puutarhaperjantai (joka ei kuitenkaan tule perjantaisin), Keittiössä tuoksuu ruoka (jonka viime jaksossa piipahti Frank-maajussi!), Kesätorppa kuntoon ja Iloa puutarhasta (tämä on kyllä norjalainen sarja). Suomalaiset puutarha-ja ruokaohjelmat eivät vain ole mieleisiä, ei sitten millään! Mutta ruotsalaiset ja tanskalaiset, he osaavat!
Hassua minulta, joka olen suorastaan inhonnut ruotsin kieltä koko kouluajan! Nyt ahmin ruotsalaisia blogeja ja olen valtavan tyytyväinen, kun ymmärrän mistä kirjoitetaan:) Ilman testitystä ohjelmista en välttämättä saa selkoa, joten hitusen on vielä hiomista:)
Leilan keittokirjat ovat huippuihania ja kesällä aion ottaa teemoja kirjoista ja valmistaa kokonaisia 3 tai 4 ruokalajin aterioita ja kakkujuhlia! Ja syksyllähän ilmestyy suomeksi myös kauan odottamani uusi kirja! JEE!
Nähdään rakkaat, JENNY

P.S. Hurjan paljon tervetuloa uusille lukijoille!! Ja kävijämääräkin paukkuu jo reippaasti yli 3000! Ihanaa, että olette tänne löytäneet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!