valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Keskellä viikkoa...

... olen ärtynyt ihmisten tavasta hoitaa asioita. Tiettyjen ihmisten siis. Itse haluaisin hoitaa asiat järjestyksessä, nopeasti ja kaikille parhainpäin. Tai ainakin niin mukavasti kuin on sillä hetkellä mahdollista.
...olen tyrmistynyt huonojen uutisten määrästä! Uuden vuoden toiveeni, pyyntö paremmasta vuodesta 2012 ei ole alkuunkaan toteutunut! Viikko FEI-kisa-episodin jälkeen ystäväni hevosen silmästä löytyi syöpäkasvain. Järkyttävää.
...olen tulossa kipeäksi. Kurkku on niin kipeä etten uskalla kunnolla nielaista! Mies on tänään lähtenyt töistä aikaisemmin flunssan nujertamana. Sisko ja toisen siskon lapset ovat myös todella kipeitä ja flunssaisia.
...olen päättänyt, että periksi en anna! Asiani ovat kuitenkin melko hyvin...
...odotan innolla Eedenin hemmottelu viikonloppua, ihanaisen A:n valmistujaisjuhlia Haikon kartanossa ja Jyväskylän minilomaa kesäkuussa. Ja ah, niin ihanaa kesälomaa myös!
...hymyilen korvasta korvaan, koska aurinko ei sitä tee. Käännän kurjuuksille selän ja syön suklaakakkua:)
...odotan myös viikonloppua. Lauantaina menen ystäväni kanssa puutarhamessuille ja sunnuntaina pukeudumme parhaimpiimme ja menemme juhlistamaan 4 vuotiasta Nallunutturaista <3

Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!