valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

maanantai 16. joulukuuta 2013

Korvaamattomat ötökät

Minulla on tallilla ollut jo monta vuotta käytössä Sievin turvakengät, joista saa kantapäästä käännettyä alle nastat. Ihan ehdotonta hevosia liikutellessa, että omakin koipi jäisellä pihalla pitää.
Syksyllä ostin juoksuun tarkoitetut Icebugit ja olen taas kerran rakastunut kenkiin :) Eilen ja tänään ilman bugeja ei olisi todellakaan ollut mitään järkeä lähteä lenkille/juoksemaan!! Tiet ovat aivan peilijäätä, mutta näissä kengissä on ihan uskomaton pito! SUOSITTELEN hiukan satsaamaan kenkiin, niin on turvallista ja mielekästä liikkua. Hihassa ja reidessä, turvallisuudesta puheenollen, minulla vilkkuu Stadiumin led-heijastimet, ihan parhaat nekin!
Koira tarvitsisi kanssa omat "dogbugit", sen verran tassu luisti jäisellä polulla :)
Koejuoksentelin Intersportin lattioilla myös vakimerkkini Asicsin ja myös Salomonin nastalenkkarit, mutta Asics oli yllättävän kova minun jalkaani ja Salomon oli pettymys nastojen määrässä. Bugit olivat ehdottomasti parhaat jalkaan ja nastoja kengässä 19 kappaletta. Musta-lime väritys ei minua oikein miellytä, mutta kestän sen, kun kengät ovat näin hyvät!

Viikko Jouluun ja minun Joulumieleni on hitusen kadoksissa. Eipä ole tällaistakaan ennen käynyt. Tuolla ulkona olevalla synkkyydellä ja vesisateella on osuutta asiaan ja toivon, että saan hiukan Joulumieltä takaisin huomenna, kun haen kuusen sisälle!
Piristystä harmaaseen alkuviikkoon tuo kuitenkin hääkutsu ja laivamatka ystävien kanssa. Molemmat ajoittuvat muuten niin tylsälle tammikuulle. Ihan tosi kiva, että on Joulun jälkeenkin jotain mitä odottaa!

Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!