valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

tiistai 15. lokakuuta 2013

Vielä hetken

Me vietämme pojan kanssa syyslomaa. Loppuviikosta lomailu minun osaltani loppuu lyhyeen, kun järjestämme matkaratsastuksen SM-kisat. Alkuviikon lorvimme luvan kanssa.
Poika on reippaasti tehnyt lounasta; sunnuntaina täytettyjä paprikoita ja tänään ihanaa kanasalaattia. Minä olen ollut jälkiruokavastaava :) Tänään juotiin lämpimät iltapäivä-kaakaot kasvihuoneessa. Huomisesta alkaen sääennuste lupaa kovastikin kylmenevää ja luulenpa, ettei sitten enää kasvihuoneessa viihdytä - me vilukissat.
Suklaalusikoihin sulatin Fazerin Sinistä.
Koristelin nonparelleilla, Polka-murskalla
ja Ranskanpastilli murskalla.
Sekaan sai vielä laittaa minivaahtokarkkeja, minimarenkeja ja/tai Polkakarkkia.
(jos suklaasta ei saanut makeutta tarpeeksi :) )
Suklaa ja karkit sulavat kuumaan maitoon tai kaakaoon.
Mulla on päällä Odd Mollyn villatakki, jossa on 80% lampaanvillaa. Syksyyn ihanan lämmin! Ja mun ehdoton suosikki!
Jalassa Mosmoshin farkut, uudet lempparit. Ehkä parhaat ikinä! Housut ostin Greigeltä. Greige Lifestylen löydät facebookista.
 
Nähdään rakkaat, Jenny


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!