valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 1. joulukuuta 2012

Oi ihana Joulukuu

Ihanin Joulukuu saapui lumen kera! Juuri niinkuin toivoinkin! Lunta leijailee vieläkin hiljakseen, eilen sitä tuli melkoisella rytinällä myrskytuulen kanssa ja hepat pääsivät jo päivällä tallin suojiin. Maailman suloisimpia olivat tänä aamuna, kun vein tammat tarhaan! Molemmat pörisivät ja puhaltelivat lunta kuin pikku lapset! Tarhassa sitten piehtaroitiin ja leikittiin, jopa Ärrämuru, joka ei enää hirveästi leiki. Siinä minä taas istuin aidalla ja katselin:)
Eilisestä lumisateesta innostuneena leivottiin pojan kanssa pipareita. Ja syötiin taikinaa niin, että tuli huono olo:)

Olen etsinyt jo melkein vuoden päivät pelkkiä valkoisia nonparelleja. Joo-o, olen joissain asioissa aika pikkutarkka! En saanut niitä mistään ja pari viikkoa sitten pyysin apua tutulta kondiittorilta. Ja nyt niitä on, jei! Täydellistä:)
Minä istuskelen adventtikynttilän valossa ja pojat lähtivät peliin. Tauti alkaa talttua, mutta taidan silti lepäillä ja katsoa jonkun tyttöhömppäleffan. Ja nautiskella:)


Nähdään rakkaat, Jenny

3 kommenttia:

  1. Hei, ihanat piparit, onko sulla niihin muotti? Tuo olis vähän erilainen "piparimalli", niitä voisi paketoida joulumuistamiseksi jos jostain sellaisen muotin löytäisin..
    Ja muutenkin, ihana blogi, oon nyt muutaman kuukauden lueskellut ja inspiroitunut sun kuvista :)

    -katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Katja!! Näihin pipareihin käytin kahta muottia. Iso on siis ihan tuollainen ja pienellä lumihiutalemuotilla otin keskeltä palan pois. En kuollaksenikaan muista mistä olen muotit ostanut! Ullan Unelma, Stocka...ehkäpä.

      Poista
  2. Hei pystyisitkö laittamaan pelkistä muoteista kuvan minulle? Olisi niin valloittavan ihana yllättää lapset uusilla pipareilla....pikkujoulunaikaan....nuo piparit oli kyllä tosi kauniita.....

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!