valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 10. toukokuuta 2014

Hullaantuminen ja ihanimmat äitienpäivälahjat

Minä kipaisin lempparipuutarhalleni, joka keväiseen tapaan. Sinne ei montaa kertaa tule ajeltua, vaikkei matka nyt kauhean pitkä olekaan. Siellä minulle tulee aina pieni sekoaminen ja hullaannus!! Haluaisin viedä kaikki mukanani kotiin!
Harmi, kun kuvista ei näy kunnolla esimerkiksi noiden pilarihortensioiden koko. Ne ovat melkein minun mittaisiani, arviolta 150-160cm.
Ihana paikka, upeat kukat ja taimet ja erittäin kohtuulliset hinnat!

Valkoisessa purkissa kesäkurpitsa ja edessä pylväsruusu.

Keijunmekkoja ja jättimäisiä hortensioita.

Ylhäällä roikkuvat Karjalan neidot olivat mummini suosikkeja! Ja ihanat, varrelliset rosmariinit tuoksuivat melkein huumaavasti.




Pikkuruisia petunian poikasia :)


Minä rakastan näiden hortensioiden hempeitä sävyjä!!



Kärhöjä


Tässä minun jättimäinen hortensiani! Se on äitienpäivälahjani toinen osa. U.P.E.A!! Hortensian lisäksi ostin mm. vaaleanpunaisia orvokkeja. Ne kannattaakin ostaa viimeistään nyt! Tämän hetken taimet ovat karaistuneet kylmälle, eivätkä kasva pituutta, niinkuin kesällä ostetut, joista tulee kamalia hujoppeja. Nämä ensimmäiset keskittyät enemmänkin tuuheuteen. Muita ihan kesäkukkia en vielä ostanut, koska olen toooosi laiska raahaamaan kukkia päiväksi ulos ja yöksi sisälle. Paitsi tuon jättihortsun ulkokaraisun aloitan ensi viikolla, kun emme muuten mahdu pöydän ääreen syömään :)

Toinen äitienpäivä lahjani on jatkoa PussPussin mukiperheeseeni. 

Ihanaa äitienpäivää Sinulle!

Nähdään rakkaat, Jenny

4 kommenttia:

  1. Voi mitä kukkaloisota..:)
    Ihanaa Äitienpäivää, myös sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö :) Toivottavasti sinulla on ollut ihana päivä!

      Poista
  2. Heippa Jenny :) missä tuo puutarha sijaitsee? Jos vaikka käväsis.. Kiva blogi sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Kerttu! Puutarha sijaitsee Punkalaitumella, esimerkiksi tunnin ajomatkan päässä Tampereelta.
      Ja kaunis kiitos :)

      Poista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!