valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

lauantai 1. maaliskuuta 2014

Kulahtaneen facelift

Viikon kun on ollut kuumeessa ja hirveässä kurkkukivussa, tarvitsisi itsekin faceliftin! Todella! Minä sen sijaan meikkasin (mieli piristyi heti) ja tuunasin vanhan kulahtaneen, mutta yhden suosikki-villatakkini hiukan uuteen uskoon. Iso muutos ei ollut, mutta usein sen ei tarvitsekaan, kun fiilis on jo ihan eri! Päivän sanat olivat siis tekstiililiima ja paljettinauha :)
Tarvitset neulan ja lankaa, askarteluhuopaa ja tekstiililiimaa.
Kahteen kyynärpaikkaan (sydämen korkeus n.10cm) tarvitset
n.3 metriä paljettinauhaa
Harsi tiheällä askarteluhuovasta leikkaamasi pala kyynärpään kohdalle. Tai rintaan tai taskun paikalle,
mihin ikinä haluatkin, taivas on rajana!
Laita liimaa pieneen kippoon ja ala tulitikulla sivellä liimaa paljettinauhan nurjalla puolella olevaan lankaan.
Liimaa sitä mukaa nauhaa huovan päälle. 
Mä laitoin valmiin "kuvion" päälle sitten painoa ja annoin kuivua kunnolla.
Anteeksi kuvien huono laatu!! Tämän aamuinen kuvaaja-assistenttini ei kuulemma pystynyt parempaan...
Ensimmäiset perunanarskut ovat saapuneet kukkakauppoihin! Minä en hirveästi pidä 
perinteisistä Teteistä, siis niistä keltaisista narsisseista, mutta näitä mä rakastan! Ja mikä ihana tuoksu!!

Minä saan tänään mun rakkauspakkauksen rippileiriltä kotiin!!!

Nähdään rakkaat, Jenny

2 kommenttia:

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!