valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

torstai 10. toukokuuta 2012

Vaatesäilytystä

Minä ajattelin ensin, että minulla on ihan liikaa vaatteita. Ystävä korjasi, ettei asia ole niin, vaan meillä on liian pienet vaatekaapit;) Joka tapauksessa tilanne on se, että vaatteeni eivät mahdu kaappiin siististi ja mistään en halua luopua. Ja yritän kovasti olla ostamatta lisää...
Ostin halvan vaaterekin Biltemasta ja päällystelin sitä ensihätään vanhoilla lakanoilla. Valkoisia henkareita ostin myös ja osan päällystin kankailla, osaan vain leimailin. Nyt ovat villatakit siististi kaapissa roikkumassa ja tunikat rekissä.
Nähdään rakkaat, Jenny

P.S Kovasti toivottelen uudet lukijat tervetulleeksi!!

1 kommentti:

  1. Sit kun joskus raaskit luopua jostain, niin mä oon kyllä ekana siä sun tangollas :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!