valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

maanantai 28. toukokuuta 2012

Haikosta ja Porvoosta

Sunnuntai-aamun aamukävelyn tunnelmia Haikosta ja vanhasta Porvoosta, jolla on aina ihan erityinen paikka mun sydämessä entisenä kotikaupunkina!
Meillä oli ihan mielettömän ihana, upea ja hauska viikonloppu!! Ihania uusia ihmisiä, kaunis ympäristö ja aivan järkyttävän hyvää ruokaa!! Kaiken kruunasi tietysti shoppailu vanhan kaupungin puolella. Minä olen vieläkin ihan pyörryksisssä kaikesta ihanasta :)

4 päivää töitä on minulla jäljellä. Keskiviikkona on pojan kevätjuhla ja tripla määrän nenäliinoja varaan mukaan. Pojan viimeinen ala-asteen juhla ja minua itkettää se ruusujen jakaminen jo nyt! Eskarilaiset hyvästelevät koulusta lähtevät, tulevat yläasteelaiset ruusuilla.

Tomaatit kukkivat jo, joten innolla odotamme satoa!
Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!