valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Koukkuja

Koukuttunut olen pahasti. Vuosia sitten ensinnäkin taivaaseen maan päällä eli Mignon suklaamuniin! Lapsena se oli se kamalin suklis, ei lelua sisällä ja pahaa suklaata. Nyt en tiedä mitään parempaa ja pääsiäinen on siten minulle pahempi vuodenaika liikakilojen osalta kuin Joulu.
Viikon olen näitä munia pystynyt kaupassa väistelemään, mutta tänään sorruin. Pääsiäinen ei ole vielä lähelläkään ja siksi jo hiukan pelottaa ehdinkö tekemään jonkinlaisen Mignon-ennätyksen...
Äiti toi minulle jo ennen Joulua kirjan luettavaksi. Olen sitäkin tehokkaasti siirtänyt eiliseen asti. Aihe ei erityisesti minua kiinnosta, siis 60-luvun rotukysymykset Amerikassa. Lisäksi kirjassa on yli 600 sivua, joten aika massiivinen on kokokin. Ja nyt en ehtisi oikein lukeakaan.
Eilen päivällä ajattelin ajan tappamiseksi lukaista muutaman sivun. Hups mikä koukutus! 178 sivua luin ja meinasin myöhästyä töistä! Nyt raahaan kirjaa mukanani joka paikkaan, että saan taas heti pari sivua lukea, kun on pienikin tauko. Suosittelen siis todella lämpimästi! Elokuvakin on kirjan pohjalta tehty, pyörinee ilmeisesti tälläkin hetkellä...
Nähdään rakkaat, Jenny

P.S Ihanaa! Uusia lukijoita pikkuruiselle blogilleni kiitän lämpimästi! Olette enemmän kuin tervetulleita Jennyn taloon!

2 kommenttia:

  1. Taas on pakko kommentoida :D
    Mutta siis juu Iitun kanssa viimeks kun ne oli tääl niin katteltiin toi elokuva ja oli kyllä aivan loistava. Kirjasta en tiedä, onneksi en ollut lukenut sillä uskon että elokuva olisi siinä tapauksessa ollut pettymys.

    VastaaPoista
  2. Kyllä, elokuva oli hyvä, ja olenkin miettinyt kirjan lukemista nyt jälkeenpäin.

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!