valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Hiusten värjäyksestä

Tykkään kovasti hiuksistani vaaleana enkä halua kovin tummaa. Malliakaan minkäänlaista minulla ei ollut. Joulun jälkeen olen kokeillut kaikkea ja tulokset ovat olleet melkoisia katastrofeja. Jotain kivaa kuitenkin halusin kevääksi ja soitin siskolleni, joka on itseoppinut kampailija:) Vuosikausia hän leikkasi hiukseni, nyt on jäänyt harvemmalle. Tänään hän leikkasi melkein 10cm pituudesta ja lisäksi pyysin häntä leikkaamaan vinon, ohennetun otsatukan. Lopputulos on aivan loistava!! Nuorennuin monella vuodella ja "virkistyneemmän" näköisiäkin tässä ollaan. Talvista kalpeutta tietysti piristää myös kevätauringosta hankitut pisamat, joista nyt en erityisemmin pidä.
Olen viime aikoina kuullut ja lukenut paljon hiusvärien vaarallisuudesta ja halusin tehdä jotain. Luomuvärejä tämän seudun kampaamoissa ei ole (tuleekohan ikinä?), joten halusin kokeilla KC Professionalin sävyttäviä hoitoaineita. Katsotaan mitä siitä tulee:) Kerron myöhemmin lopputulemasta, sillä vielä kertaakaan en ole näitä testannut! Kuullut olen pelkkää hyvää.
Pihakin alkaa sulaa vesisateen ja auringon vuorotellessa. Ihana kevät on todellakin täällä! Ja sitä myöden myös FEI-kisat taas lähempänä! Viikko enää...
Nähdään rakkaat, Jenny


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!