valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Ensimmäinen adventti

Minun ehdoton lemppari aikani vuodesta! Huomenna alkaa Joulukuu ja saan kunnolla, luvan kanssa, aloittaa hössöttämisen :)
Meidän Joulu vaatii tänä vuonna hiukan suurempia suunnitelmia kuin normaalisti, kun suuntaamme koko konkkaronkka Leville. Matkustelemme vähän eri tavoillakin. Suurin porukka hyppää pikkubussiin ja minä lennän. Siskoni pienen poikansa kanssa tulevat junalla. Meitä on matkassa yhteensä 14 henkeä. Lasten suurin toive on valkoinen Joulu ja sen me taidamme saada! Toisen siskoni 2,5 vuotias poika on pakannut jo kuukausi sitten :) Taidamme molemmat (kaikki!) odottaa kunnon Joululomaa yhtä paljon!

Tänään olen laittanut Joulujuttuja esille. Nisset tulivat tänä vuonna kaapin sijaan laatikosta ja muita juttuja en taida, valojen lisäksi tietenkin, laittaakaan. Kukat, kynttilät, nisset ja lähempänä pikkuinen Joulukuusi riittävät tällä kertaa. Hassu ostoähky on vaivannut minua jo kesästä asti, enkä omaksi hämmästyksekseni ole ostanut ainoatakaan Joulukoristetta! Käyn kyllä sisustuskaupoissakin, mutten osta mitään! Pitää varmaan mennä lääkäriin :)

Kurkataan nyt Jennyn talon "työhuoneseen". Minulla on kerrankin sellainen luksusjuttu kuin iso työpöytä ja pöytäkone!
Näkymä keittiöön ja olohuoneeseen päin.

Keittiöstä työhuoneeseen päin. Joulu tuli minulle jo lokakuussa, kun sain monen vuoden haaveilun jälkeen mintunvihreän Kitchen Aidin!

Tonttutyttö tikkailla

Ihanat Amaryllikset
Työhuone sai ripauksen Joulua
(joku on syönyt kuvun alta melkein kaikki suklaat)

Joulukalenterit on valmiiksi ripustettu. Täytän niitä päivän kerrallaan, kun pelkään, että tuo ahne mäyräkoira keksii taskujen herkut! :)

Edellä mainittu koiruus sisustaa meillä lattian mieleisekseen, kun mä keskityn pöytiin :) 6 luuta löydän minä kuvasta, mikä on sinun saldosi :)
Vaikkei meillä tänä vuonna varsinaista herkkupöytää olekaan, ei se tarkoita sitä etteikö meillä herkkuja olisi! Pikkuisia kippoja pitkin pöytiä :) On polkkakarkkeja, suklaata, pähkinöitä...

Ihanaa ensimmäistä adventtia Sinulle! Ensi viikonloppuna onkin Linnan loistoa, telkkarista tosin...
Seuraavana viikonloppuna on Joulutapahtuma taasen, toivon näkeväni Sinutkin siellä! Ja sitten onkin jo JOULU!!! Ihanaa!!

Nähdään rakkaat, Jenny







1 kommentti:

  1. Kauniita ja tunnelmallisia kuvia! <3 Vau.. olispas ihana viettää joulua jossain lapissa.

    Kivaa tuo kapea kaappi tuossa seinän vierustalla.. siihen saakin mukavia asetelmia (tosin mun tapauksessa siihen kantautuis vähän väliä rykelmiä tavaraa, jota ei jaksa laittaa paikalleen) ja säilytystilaakin on pienille esineille.

    Sitten piti vielä sympata sun Kitchen aidia. Aikas söpö tapaus! Mulla on saman merkin blenderi ollut muutaman vuoden ja oon tosi tyytyväinen!! Tosin ehkä ministi harmittaa kun hankin järkevän ja tylsän harmaan värisen. :D

    VastaaPoista

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!