valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Mukavasti keskellä viikkoa

Laittelin syysistutuksia kuistille ja päivitin muutenkin vähän meidän kukkajuttuja. Tykkään kovasti valkoisista koristekaaleista, varsinkin jos niissä on hennon vaaleanpunainen keskusta. Minusta ne muistuttavat ruusua. Yhden kaaleista leikkasin ruukustaan ja tein siitä leikkoversion maljakkoon lumimarjanoksien ja lankaköynnöksen kanssa. Viherkasveista lankaköynnös on ihan minun suosikkini ja tähän aikaan vuodesta ne viihtyvät hirmuisen hyvin ulkona. Olen "elvyttänyt" monta jo kellastunutta ulkona lähes kaksinkertaiseksi. Ulos laitoin myös variksenmarjaa ja syömättä jääneitä, nahistuneita omenoita.

Minusta tuli tänään pikkuruisen pojan kummitäti. Ihan hurjan ihanaa! Aloin heti suunnitella kukkajuttuja ja tarjottavia ristiäisiin, vaikkei kukaan kylläkään pyytänyt :) Minä nyt vaan olen sellainen, ihan hiukan helposti innostuva! Suunnittelin jo pikkuisia vaaleansinisellä kuorrutettuja keksejä ja pöllökoristetta kakkuun. Anteeksi vaan pojan äiti :)

Oma poikani sen sijaan antoi minulle keittiöstä vapaapäivän (ihanaa!!) ja teki iltaruuan alusta asti itse. Kuori perunat, paistoi jauhelihan ja haki porkkanat kasvimaalta. Minua huudellaan jo jauhelihakeitolle, mutta kerronpa vielä, että meillä oli tänään tilattu näyttö ja varovaisen kiinnostuneita katsojat olivat. Käteni ovat nyt kyynärpäitä myöten ristissä, if You know what I mean:)

Nähdään rakkaat, Jenny

2 kommenttia:

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!